Kennisbank: Storing
Help ik heb een storing
Geplaatst door Harm Wolterink, Last modified by Ricardo Boelhouwers aan 07 August 2019 10:04 AM
|
|
Wat is een storing? Om te bepalen wat wel en wat niet een storing is hanteren wij de volgende vuistregel: "Als klanten niet meer kunnen bestellen, zoals dat normaal wel kan, dan is er sprake van een storing". Het gaat dus om belangrijke, acuut urgente problemen. Als het probleem ook de volgende werkdag opgelost zou kunnen worden, is er geen sprake van een storing. Wat te doen bij een storing? Als je denkt dat er bij je shop een storing is, adviseren wij om z.s.m. contact met ons op te nemen. Het beste is dan om ons te bellen op nr: 010-2430638 . Dat kan op werkdagen van 9.00h tot 17.00h. Buiten die tijden hebben we een storingslijn die op oproep bereikbaar is tussen 17.00h tot 23.00h en tussen 7.00h en 9.00h. Je belt dan ons normale nummer: 010-2430638 en kiest voor optie 9 in het voicemenu. Je wordt dan doorgeschakeld naar de mobiele telefoon van de medewerker die op dat moment dienst heeft. Het kan zijn dat je voicemail krijgt. Spreek dan je naam, je telefoonnummer, de webshop waar het om gaat en een korte beschrijving van het probleem in. Wat kun je verwachten indien je de storingslijn buiten de normale openingstijden belt:
| |
|
Reacties (0)