RSS feed
Laatste updates
Jul
23
Stylen van de e-mails die je stuurt vanuit je webshop
Geplaatst door Machteld van der Does aan 23 July 2019 01:00 PM

Heb jij een webshop? Dan is de kans groot dat je vanuit je webshop een aantal e-mails uitstuurt naar je klanten. Bedenk je nu even hoe die e-mails eruitzien. Is dit in lijn met je huisstijl? Zijn de e-mails responsive? Is het leuk om te zien voor je klanten? Nee? Lees dan snel verder over het stylen van de e-mails die je stuurt vanuit je webshop!

Welke webshop e-mails zijn er?

Welke e-mails je uitstuurt, is afhankelijk van de instellingen in je webshop of
Meer lezen »




Nov
28
Groothandel E-commerce Event 2018: after movie
Geplaatst door Karina Boer aan 28 November 2018 04:16 PM

Hij is er! De after movie van het Groothandel E-commerce Event 2018!

Bekijk hem hier: https://youtu.be/1XhMNXAEHPo


Meer lezen »



Nov
28
Hoe kun je het beste personaliseren in B2B e-commerce?
Geplaatst door Karina Boer aan 28 November 2018 04:14 PM
Personaliseren doe je door gebruik te maken van de data die je hebt over je klanten. Data verzamelen gaat tegenwoordig steeds gemakkelijker, waardoor je ook steeds meer weet over je (potentiële) klanten.

Maar hoe gebruik je deze informatie zo goed mogelijk? 
Hoe kun je het beste personaliseren in B2B e-commerce? Je kunt het nu lezen in deze blogpost!
Meer lezen »



Nov
28
7x bestelgemak voor de B2B inkoper
Geplaatst door Karina Boer aan 28 November 2018 04:13 PM
Zakelijke inkopers willen tijdens hun bestelproces het liefst tijd besparen. Want ja, tijd is geld. Ze willen eenvoudig en moeiteloos hun bestellingen kunnen doen. 

Hoe creëer je bestelgemak voor de B2B inkoper? Wij geven je 7 slimme ideeën
Meer lezen »



Nov
28
Het onboarding proces in B2B e-commerce
Geplaatst door Karina Boer aan 28 November 2018 04:11 PM
Bij veel B2B bedrijven mag je pas bestellen als je een goedgekeurde klant bent. Dat klant worden noemen we onboarding. Onboarding is het proces dat gebruikers van een (online) service of in dit geval een webshop doormaken als zij er voor de eerste keer mee in aanraking komen.

Het is de bedoeling dat de bezoeker tijdens dit proces meer te weten komt over de werking van de service. Tijdens het onboarding proces kun jij als webwinkelier ook meer te weten komen over
Meer lezen »